RH7.3 + ipac-ng Segmentation fault

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Září 10 13:04:04 CEST 2003

On Wed, Sep 10, 2003 at 12:53:40PM +0200, volesak na aristia.cz wrote:

> taky v RH7.x.

Pouzivam 1.23 bez problemu. Vcera jsem to sem psal a posilal jsem do konfery
odkaz na konfiguraci jak pravidel, tak i samotneho ipac.conf.

> Starting test no. 1: sequential_db_write...
>   creating ascii data file with 1000 records...   done.
>   feeding records into database (expect ~25 lines of ">")...
> error opening config file '/etc/ipac-ng/ipac.conf': No such file or
> directory
A heleme se! Nevidi to soubor /etc/ipac-ng/ipac.conf. Jakpak jste
cetl dokumentaci?!!!!!!!!!!!!

> Test no 1 (sequential_db_write) FAILED!
>
> Ja se bohuzel moc nevyznam v databazich. Ver. 1.26 po mne chtela pritomnost
> postgresql. Musi se to nejak konfigurovat? Ja to pouze nainstaloval a
> spustil.
> Diky za dalsi namety a trpelivost
> Honza Volesak

Uprime receno: "Jestli chcete pouzivat databaze, mel byste jim dobre
rozumet." Tak si v /etc/ipac/ipac.conf vypnete pouzivani databaze.
Jestli vam to pada (a ze asi jo) pri pouziti databaze
>   feeding records into database (expect ~25 lines of ">")...
> /usr/src/ipac-ng-1.26/ipactest: line 3:  8046 Segmentation fault
tak ji mate blbe nakonfigurovanou. Mozna ma ipac-ng u sebe programek,
ktery v postgresu vytvori prislusneho uzivatele a nastavi prava.
MySQL neni doporuceno pouzivat.

-- Dalibor Straka