Manipulace s PS lezoucim z Windows

Miloslav Synek synek na pbtisk.cz
Středa Září 10 13:45:31 CEST 2003

> Doporucuji jeste nastavit v driveru tiskarny format ps na
> Archivni. V tom pripade windows prilis postscript nemrsi.

... a já bych si ještě dovolil přidat pár rad, které jsou sice OT
této konference, ale přesto:
1. nedoporučuji používat ve woknech originální pscript.drv, ale
navštívit stránky adobe.com a stáhnout si odtamtud jejich PS
driver (AdobePS)
2. případně odtamtéž si stáhnout ppd soubor pokud možno ne pro
PS tiskárnu (tam se zpravidla narazí na to, že většina tiskáren,
byť jsou postscriptové, defaultně jedou v PCL a první řádek
postscriptu je potom přepíná z PCL do PS a to Ghostscript
nemůže strávit, případně obsahuje nějaké spefické fíčury té
konkrétní tiskárny-práce s podavači,různé economy režimy apod.),
ale spíše pro nějakou osvitovou jednotku (nejlépe nějakou "klasiku"
- např. Linotronic nebo Scitex)

a tato kombinace potom chodí zpravidla dobře (vlastní zkušenost
od RH6+ghostscript něco kolem v.6 až po dnes provozované MDK9.0
+ghostscript tuším 7.04), kdy na různých woknech jsou tvořeny
ps soubory a z nich GS tvoří náhledová pdf-ka atd.

S pozdravem

Miloslav Synek

Kontakt: synek na pbtisk.cz <mailto:synek na pbtisk.cz>   nebo  ICQ
UIN:122152331
---
Počítače jsou výborným pomocníkem při řešení těch problémů, které by bez
nich vůbec neexistovaly......