RH9+serial ATA

Petr Kincl pkincl na synergy-net.cz
Středa Září 10 15:35:08 CEST 2003

Osvedcil se mi nasledujici postup:

1) V BIOSu PC (na vetsine desek to jde) zapnout volbu kompatibility, kdy se povoli SATA disk jako by byl primary IDE - pak se tvari jako /dev/hda
2) nainstalovat RH9
3) zkompilovat jadro 2.4.21 s podporou SATA
4) vratit v BIOSu tu volbu zase zpet - disk jako SATA a vse by melo jet.

Tento postup jsem zkousel na nekolika deskach a fungoval. Zkousel jsem i jine moznosti jako binarni ovadace dodane k radici, ale zadny zpusob mi nedokoncil instalaci. Je to mozna dost kostrbate reseni, ale zatim jedine mozne.

Volba v biosu je pokazde nekde jinde, ale da se to najit.

Petr Kincl