IMQ + HTB a nefungujici filtry

Ondrej Puzman puzmano na volny.cz
Středa Září 10 16:37:43 CEST 2003

  Zdravim
Pred casem jsem tu psal o problemu s IMQ a HTB na rozhrani kde je NAT.
Jsem rad, ze si tady muzu odpovedet, ze problem je vyresen :)

Chyba byla v tomhle radku:
> $IPTABLES -t mangle -A PREROUTING -i $INETIFACE -j IMQ --todev $IMQDEVNUM

spravne to ma byt:
$IPTABLES -t mangle -A INPUT -i $INETIFACE -j IMQ --todev $IMQDEVNUM
$IPTABLES -t mangle -A FORWARD -i $INETIFACE -j IMQ --todev $IMQDEVNUM

Snad to nekomu pomuze, aby neudelal stejnou botu jako ja.
Sice mi porad neni jasne jak je mozne, ze kdyz jsem to zkousel na
jinem stroji (taky s NATem), tak mi to behalo, ale uz to asi nebudu
resit.
        Ondrej Puzman