Manipulace s PS lezoucim z Windows

Vladimir Rengevic linux na grafon.sk
Čtvrtek Září 11 07:26:23 CEST 2003

Hmmm...

asi citat to, co Vam tu uz ludia radili...

Kazdy PS MUSI zacinat "%!PS-Adobe-3.0"
a koncit "%%EOF" takze v prvom rade vsetky znaky pred tym
a za tym odmazat... Na to netreba ziadny system umelej inteligencie,
ale len textovy editor, ktory zvladne otvorit ten subor.
Co s tym zvyskom uz asi teraz tazko vyriesime, lebo nik z nas krystalovu
gulu nevlastni. Ale minimalne interpret ktorym sa to prezenie vyhodi
chybovu hlasku co sa mu nepaci... Pripadne to prehnat necim co vypluje
PDF a dalej si uzit s lahsie zobrazitelnym suborom ;o)

Vlado

Petr Skoda wrote:
> Nojo to co tady bylo receno je pekne, kdyz si ten PS na WIn delam sam,
>
> Ale co mam proboha delat, kdyz mi nejaky dulezity dokument prijde (ci jej
> najdu na WWW) v PS ktery udelal nekdo jiny ve win s pouzitim tech blbych
> defaultnich driveru - pokud mozno pro nejakou exotickou tiskarnu, kterou
> dotycny nahodou ma?
>
> Da se nejak takovy PS umravnit ? Existuje nejaky skript ci spise system
> umele inteligence ;-) ktery by z takoveho dokumentu vyhazel vse specificke
> a nechal jen "zdrave jadro" aby se dal takovy soubor nejen tisknout ale i
> [...]

---
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799