Linux 2.4.21, kernel panic

Čtvrtek Září 11 08:16:22 CEST 2003

Petr Vileta <petr na practisoft.cz> wrote:
> Jeste bych zkusil vymenit vsechny 4 sitovky za RTL. Uz jsem zazil pripady,
> kdy se RTL nedohodnou s 3COM nebo dokonce se ani vice 3COM nedohodne v
> jednom PC mezi sebou, kdezto vice RTL vzdycky :-)

co siaha moja pamat, mali tieto problemy prave RTL. Ale je dost mozne ze nie
Podporuje uz kernel device polling? Pretoze vo FreeBSD to RTL zvlada,
zatialco 3com nie (ale nie som si isty ci to nie je len otazka drivera)
Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
REALITY.SYS corrupted. Press any key to reboot Universe.