Česká klávesová mapa pro rdesktop

Jiří Mlíka jmlika na volny.cz
Středa Září 10 15:40:09 CEST 2003

     Dobrý den,

     cvs verzi jsme zkoušeli cca před měsícem a bez výsledku. Problém s
přepínáním klávesnice ve Windows (Levý Alt + Shift) vyřešil kolega zásahem
do kódu rdesktopu (ať žije Open Source, zařval fanatik a odjel na šicím
stroji). Takových napevno nadrátovaných věcí je tam více :-) tak tak se v
tom alespoň rychle zorientoval.
     Co mi není jasné je jak spolupracuje klávesová mapa v X s klávesobou
mapou v rdesktopu a následně s klávesovou mapou ve Windows. Když si náhodou
přepnu klávesovou mapu v X-kách, tak mi to ve Windows píše znaky, které
vůbec nechci.
     Chápu-li to dobře, tak klávesová mapa v rdesktopu je jakýsi tmel mezi
klávesovou mapu X-ek a klávesovou mapou Windows, tak aby to v obou
systémech psalo to samé. Z toho dále vyplývá že jakékoliv přepínání
klávesové mapy (jak ve Windows tak v X.kách) je nežádoucí protože se tím
poruší ta vazba mezi mapami.