CHS vs LBA - absolutne nechapem

Novikmec Jozef Novikmec na leciva.cz
Čtvrtek Září 11 16:17:43 CEST 2003

Neviem ci ti odpoviem spravne a na to co chces pocut:-), ale minule som
robil RAID1 a mal som dva identicke disky. Kym boli zapojene ako hda, hdb,
tak vyzerali ze maju rovnaku geometriu CHS, ale ked som jeden z nich
prehodil na hdc, tak uz to papulovalo v fdisku, ze nesedia konce particie
(fyzicke a logicke).

No a potom v Large Disk HOWTO som sa docital, ze pre hda a hdb berie Linux
geometriu z BIOSu a pre ostatne uz si nepamatam ako, ale ze preto su
rozdielne.