Stahovani profilu ze serveru

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Čtvrtek Září 11 09:08:10 CEST 2003

Ahoj,
mozna jsem mimo
ale zkuste pockat par minut (1-2) pred tim, nez udelate
CTRL-ALT-DELETE a prihlasite se.
Zjistil jsem, ze kdyz se prihlasim prilis brzy, nemam namapovane
disky.
Obcas to bylo kombinováno i s variantou nenatazeni profilu.
Budu rad, kdyz toto moje pozorovani potvrdite nebo vyvratite a date
vedet do konference

Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz
582 311 705