Nejde ping i kdyz je sitova karta nastavena spravne.

Antonín Mička antonin.micka na post.cz
Čtvrtek Září 11 20:09:40 CEST 2003

Dobry den,

Za prve, bych se podival, zda ji jadro detekuje pri startu. Je moze, ze neni
nahrany prislusny modul. Pak bych si zkontroloval nastaveni (zalezi na tom,
jak jste ji konfiguroval) a i kdyby toto nepomohlo, zjistil bych co vypise
prikaz ifconfig eht0 up. (je mozne, ze se vase karta menuje jinak, ale toto
je nejpravdepodobnejsi).

Mozny je i konflikt s jinym zarizenim, proto by bylo dobre se podivat do
/proc co je vyuzivano.(tusim /proc/irq a io)

A neni za co,

Antonin Micka

> Dobry den,
> resim nasledujici problem.
> V jednom pocitaci mam sitovou kartu ISA ktera je nastavena na irq=10 a
io=0x300. Ve Windows funguje v pohode ale v linuxu se mi nepodari pingnout
na jiny pocitac ktery je v te same siti.