Stahovani profilu ze serveru

Matějček Petr konference na crhov.komfi.cz
Čtvrtek Září 11 22:41:26 CEST 2003

Pokud by to bylo tim  tak by se to stavalo pouze u prihlaseni jenze ono se
to obcas stava i u odhlaseni

-----Original Message-----
From: www-data [mailto:www-data na smtp.op-profashion.cz] On Behalf Of Radek
Kohout
Sent: Wednesday, September 10, 2003 12:25 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: Stahovani profilu ze serveru

Ahoj,
mozna jsem mimo
ale zkuste pockat par minut (1-2) pred tim, nez udelate
CTRL-ALT-DELETE a prihlasite se.
Zjistil jsem, ze kdyz se prihlasim prilis brzy, nemam namapovane disky.
Obcas to bylo kombinováno i s variantou nenatazeni profilu. Budu rad, kdyz
toto moje pozorovani potvrdite nebo vyvratite a date
vedet do konference

Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz
582 311 705