Samba: Nejede tisk z NT

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Září 11 22:10:49 CEST 2003

Jiří Hubka wrote/napsal:
: VYRESENO:
: Takze chyba byla skutecne ve winnt (jak jinak :)
: mel jsem nastavenou instalaci ovladace v sambe;
: -printer driver-
: Win2k ho normalne nainstalovaly ale NT si to nejak
: spatne vysvetlily a nainstalovali tam oladac spatne
: (nebo vubec).
: Kdyz tam tento parametr neni tak si musi o celou
: instalaci rict a udelat ji krok po kroku.
: Tak v tomle bych to teda nehledal. :)))

    Doporučuji pro Win XP použít volbu

use client driver = off  (nebo on, ale teď jsem momentálně off-line
- prostě tu druhou než je default),  protože člověk se pak občas diví.
Na tiskárnu se dá z XP tisknout, ale pak hlásí "nelze se připojit k tiskárně"
a nejsou na ní vidět žádné joby.

    S pozdravem

Věroš Kaplan

PS: moje skóre je dvě hodiny...
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster
"Dokud se nestaráte o to, kde jste, nejste ztraceni."