HW RAID na karte s cipem SIL 0680

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pátek Září 12 09:25:03 CEST 2003

> niektori kolegovia vam uz odpovedali, uz len doplnim ze v starsich
> jadrach (pod 2.4.20) sa tento driver vola CMD680. urcite bol uz v
> 2.4.17. v 2.4.20 bol vyrazne prepisany, nova verzia je vraj rychlejsia a
> stabilnejsia a stara udajne niekedy sposobovala data corruption, ale
> bezim ju na jednom stroji a ani pod velkou zatazou som nezaznamenal
> ziadny problem.

Hlavni problem toho CMD driveru byl, ze vetsina SI0680 karet s nim
nefungovala vubec a ten zbytek fungoval divne. Proto byl z 2.5
backportovan extra driver pro SI0680 a podpora tohoto chipsetu byla z CMD
driveru odstranena.

-- Honza Houstek