HW RAID na karte s cipem SIL 0680

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pátek Září 12 09:43:58 CEST 2003

> Hlavni problem toho CMD driveru byl, ze vetsina SI0680 karet s nim
> nefungovala vubec a ten zbytek fungoval divne. Proto byl z 2.5
> backportovan extra driver pro SI0680 a podpora tohoto
> chipsetu byla z CMD
> driveru odstranena.

hm, asi mam stiastie, prva a zatial jedina SII680 karta, ktoru som rozbiehal,
s tym isla na prvy krat a chodi absolutne v pohode, pri kopirovani velkych dat
z toho pola na to iste pole ide cca 15 MB/sec (na pII/350)... ziadny problem
uz niekolko mesiacov. data corruption o ktorom som cital ma trochu vystrasil,
ale nemam moznost bezat novy driver (wireless karta mi chodi len do 2.4.18,
vyssie nie) a moj vlastny backport noveho drivera do stareho jadra skoncil
neuspechom. mam sice v c-cku odpisane desattisice riadkov, ale to bolo 5 rokov
dozadu a pod DOSom, to na kernel hacking nestaci ;o)