zmena IP na serveru ,presmerovani

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Září 12 13:45:09 CEST 2003

> hodne :-)

  Co je to hodne? :-) Pokud je to server pro nekolik tisic platicich
zakazniku, asi bych se s tim patlal. Pokud je to nejaky verejny server, tak
to moc nestoji za to. My jsme v podobnych pripadech na stare adrese nechali
oznameni, ze nemaji spravnou IP adresu a at kontaktuji sveho administratora.

								Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----