sovnik + slovna zasoba v dbf subore

Antala Mario Mario.Antala na siemens.com
Pátek Září 12 14:56:31 CEST 2003

OK ;-)

muoze byt aj script, ale pokial ma ja nejaky wrapper budem rad ;-)
muoze byt aj pod X-y.
privitam podporu diakritiky, tzv. okamzite hladanie, zap./vyp.
case senzitivity, podpora viacerych slovnikov prip. aj nejaky TTS ;-)
podpora internetu nemusi byt.

 m.