instalace Gnome2 (2.2 - 2.4)

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Pátek Září 12 17:57:33 CEST 2003

Petr Stehlik wrote:

> A co GARNOME?
> http://www.gnome.org/~jdub/garnome/

To jsem zkousel doma (nejakou starsi verzi)
a jaks-taks to fungovalo, ale pro every_day use to nebylo.
Navic ja to potrebuji, aby se to nainstalovalo "system wide",
coz imho garnome neumi.

Ja se jen snazim vytvorit jednotlive balicky dle poradi v manualu,
coz se mi s uspechem nedari. (gtk-doc je treti v poradi).

Taky jsou v Gnome2 vymakane zavislosti, napr. neskompilujete
balicek 1 pokud nemate balicek 2. Ale balicek 2 zase potrebuje
pro kompilaci nainstalovany balicek 1 :-))

Nastesti se to tyka mene dulezite veci, tak jsem to odlozil na pozdeji.

Roman