instalace Gnome2 (2.2 - 2.4)

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Září 12 18:27:14 CEST 2003

V Pá, 12. 09. 2003 v 18:18, Roman DAVID píše:

> Taky jsem o tom premyslel, ovsem pouziti distribuci
> "pro dobrodruhy" se chci vyhnout (vyznavaci Gentoo & spol.
> mi prominou).
>
> Potrebuji to nacpat na ponekud starsi system.

Ja jsem nerikal "prejdete na Gentoo" (kdyz uz, tak bych rikal "..na
Debian" :-), ja jsem jen rikal inspirovat ve smyslu okouknout, jak to
buildi oni..

Mlhave se mi vybavuje nejaka informace z clanku o Gentoo (nebo necem
podobnem) v tom smyslu, ze distribuce bere originalni .tar.gz a k nemu
je pridan jeden soubor s informacemi "jak to vlastne prelozit, aby to
fakt fungovalo".

Ovsem pokud mate problem s necim mimo GNOME (pokud chybi neco, co ten
buildici system predpoklada ze mate nainstalovane/nakonfigurovane), tak
nepomuze ani svecena voda.

Petr

P.S. Timto dekuji tvurcum me oblibene distribuce za binarni balicky
vseho nac si vzpomenu (a deseti tisic dalsich, na ktere si ani
nevzpomenu).