MB DFI + P4 na RH9 - poweroff nevypne PC

Kroko kroko.linux.conf na centrum.cz
Pátek Září 12 23:51:24 CEST 2003

Dne čt 11. září 2003 21:50 Boruvka napsal(a):
> Zdravim,
>     take mam MB DFI + P4  na RH9 a system se po napsani poweroff nevypne,
> respektive se vypnou disky, ukonci se veskera cinnost a napise "Power
> down." a pro vypnuti je nutno stisknout knoflik. Ve win bylo vypinani OK,
> po zadani lsmod neni vydet ani modul apm ani acpi, modprobe apm ani
> modprobe acpi mi nejde, vypisuje to Can´t locate module. Jak docilim
> uplneho vypnut PC?

   No, ja ten problem mam pod MDK 9.1 takze to asi nebude problem v distru.
Kazdopadne jsem dopadl uplne stejne: lsmod-vubec nic. modprobe to same jako
nahore a kdyz jsem v lilo.conf prepsal acpi=off -> acpi=on tak nic, ani potom
co jsem misto acpi dal apm. Nepomohlo nic, uz zacinam byt zoufalej a uvazuju
o koupi jine desky. Ale proc to pod Woknousema vypinalo naprosto v poradku ?

Prosím, neposílejte mi nevyžádané přílohy ve formátech
.doc, .xls a .ppt (Word, Excel, PowerPoint). Přečtěte si
http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html