Mozilla a internetove bankovnictvi

Tomas MACOUREK konference na microware.cz
Sobota Září 13 10:38:19 CEST 2003

DD,

pokud jde o internetové bankovnictví pokud vím a stačil jsem i u
zákazníků vyzkoušet je asi jediná která opravdu chodí a to s MSIE (to je
asi jasné), Mozillou, Operou i Konquerorem (poslední tři i pod linuxem),
dále pak Operon na Simbianu - Ericsson P800 atd.-> EBanka, která je
mimochodem snad kromě ceny (ale to je jiná kapitola) asi nejlepší.

---
Tomas Macourek