=?8859_2?B?T3DsdCA=?=Postfix + Courier IMAP

=?8859_2?B?THVr4bkg?=Matela linux na vemat.cz
Sobota Září 13 16:48:56 CEST 2003

Zdravím,

Chci použít trojkombinaci Fetchmail + Postfix + IMAP pro vytáčený linuxový server pro lokální síť. Zatím se mi podařilo rozchodit Fetchmail + Postfix + KMail. Postfix mi poštu staženou Fetchmailem dodá do $/Mail (buď ve formátu mailbox nebo maildir). KMail si odtud poštu přečte, to je OK.
Nevím ale jak pomocí Postfixu doručím maily IMAPu. Je nutné použít LMTP? Už jsem zkoušel lecos, ale zatím jsem nepochodil.

Za každou radu předem dík.

Lukáš Matela