=?8859_2?B?T3DsdCA=?=Postfix + Courier IMAP

=?8859_2?B?THVr4bkg?=Matela linux na vemat.cz
Sobota Září 13 18:14:35 CEST 2003

> From: Karel Babka <dekls na top.cz>
> Date: 2003/09/13 So odp. 02:07:30 GMT+02:00
> To: linux na linux.cz
> Subject: Re: Opět Postfix + Courier IMAP

> IMAP je protokol, tak jako POP3. Tedy mu nelze nic doručit, ani
Postfixem.
> Pomocí protokolu IMAP si přečteš poštu nějaký svým MUA (mutt,
Outlook),
> uloženou v $HOME/Maildir.

Aha, dík, je to celkem pochopitelné, ale odpověď mi pomohla si to
ujasnit. Takže Postfix musí být nastaven tak, aby poslal poštu třeba
do $home/Maildir a Courier-IMAP musí být nakonfigurován tak, že to
co je v tomto adresáři ($home/Maildir) protokolem IMAP zpřístupní
konkrétnímu MUA v případě požadavku.

Takže pokud umím Fetchmailem+Postfixem doručit došlé maily do
adresáře $home/Maildir, tak teď už je problém jen v nastavení IMAP
serveru. Je to tak?