nejde kopirovat CD

Tomáš Chaloupka chalucha na centrum.cz
Neděle Září 14 00:03:05 CEST 2003

Melo by stacit v menu konfigurace k3b u slozky s programama, v zalozce
uzivatelske parametry zadat to co to po vas chce, tj. jako parametr pro
cdrdao dat --driver generic-mmc a melo by to jet. Ja to tak alespon mam se
svoji plextorkou, ktera delala to samy.

Tomas

Dne Sat, 13 Sep 2003 23:33:00 +0200 napsal/-a Vít Vomáčko
<vomacko na seznam.cz> zprávu následujícího znění: