Porovnávání adresářů

Oak oak.brno na seznam.cz
Neděle Září 14 00:25:03 CEST 2003

Dobrý den,

už dlouho se trápím různýma složitýma postupama na vyhledávání duplicit
souborů nebo celých adresářů. Vyzkoušel jsem několik programů, jako je
Kompare (používá diff), ale ty slouží ke hledání _odlišností_ v přibližně
shodných soubrech či adresářích, zatímco já bych potřeboval hledat _shody_
v naprosto odlišných adresářích či celých soub. systémech (opak :-).

Neexistuje něco šikovnýho? Za šikovnost bych považoval třeba porovnání
obsahu (např. přes MD5), pokud se nějaké soubory shodují názvem, případně
velikostí.

Zdraví, Oak