Mozilla a internetove bankovnictvi

Josef Vogeltanz josef.vogeltanz na skoda.cz
Pondělí Září 15 12:39:42 CEST 2003

> Také už to tu bylo - Česká spořitelna je officielně (viz info na
> www.servis24.cz) přístupná pro Linuxu. Používám RH9 a Mozillu 1.2.1
> Jde to docela dobře (i když přez MSIE a W2k to je svižnější ?!)
>
> Ing. Karel Babka

Sporitelnu (Servis24) spoustim tez v linuxu (SuSE 8.2 + Mozilla 1.3).
Vzhledem k tomu, ze je pripojuji dialupem, zadny rozdil v rychlosti oproti
woknum nepozoruji. Slusne to beha i v prohlizeci Konqueror.
Zato s produktem Moje banka si kazdorocne uziji sve. Muj kamarad to ma,
kazdy rok pri zmene pristupovych klicu se vyradi, nakonec vola me na pomoc a
s pomoci technicke podpory po telefonu se za pul dne to nekam dopracujeme.
Ze mam vytisteny podrobny postup krok za krokem je k nicemu, protoze vzdy se
vyskytne nejaky zadrhel. Uz me to pripada jako kazdorocni folklor.

Josef Vogeltanz - Technologicky rozvoj
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420 378 136 533;  mob.:+420 604 118 307
mailto:josef.vogeltanz na skoda.cz
http://web.skoda.cz/dopravnitechnika/