2 adresy pro jednoho uzivatele, postfix a virtual

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Září 15 16:50:04 CEST 2003

On Mon, Sep 15, 2003 at 04:23:42PM +0200, Ivo Panacek wrote:

> Je-li to lokalni uzivatel, je potreba to psat do aliasu, nikoliv do virtualu.

K tomu jeste doplnim, ze je treba mit v /etc/postix/main.cf radek
aliases: hash:/etc/aliases (nebo kde mate aliasy)
Az vam to po modifikaci aliasu porad nebude chodit tak napiste
postalias hash:/etc/aliases

Je to v kazdem navodu o dokumentaci ani nemluve.

> A taky je na postfix specializovana konference!
Treba ta anglicka na postfix.org, kde chodi 300 kousku denne a 300 v noci ;)

-- Dalibor Straka