2 adresy pro jednoho uzivatele, postfix a virtual

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Pondělí Září 15 17:27:13 CEST 2003

Ahoj,

moj postfix ma subory v /usr/local/etc/postfix (pozor mam FreeBSD :), mozno to
ale pomoze).

v main.cf mam riadky
virtual_maps = hash:/usr/local/etc/postfix/virtuals
alias_maps = hash:/etc/aliases

domena na ktoru uzivatelovi ide posta musi byt este urcena v mydestination v
main.cf ako napr.
mydestination = domena, domena2

cize kludne aj vo virtuals mozes mat lokalnych userov, nasledovne.

#postfix virtual domeny musia mat takyto zapis
domena			domena
domena2			domena2
nieco.com			nieco.com

a potom dalej klasika: