komunikace linux - cisco

blackbat na email.cz blackbat na email.cz
Úterý Září 16 14:30:25 CEST 2003

Zdravim.

Mam postaveny linux router proti ciscu 2600.
Propojeni je krizenym kabelem, v linuxu je sitova karta
realtek 8139 (zkousena i 3c900...), jadro 2.4.20.

Komunikace s ciscem mi funguje nejak prapodivne -
chvili po restartu je vse OK ale pak v nepravidelnych intervalech
dochazi k velkym vypadkum.
Zkousel jsem propojit linux proti jinemu pc a tam se toto nestavalo.
Pokud pripojim cisco do switche, tak komunikuje s ostatnimi zarizenimi normalne.

Nevi nekdo v cem by mohla byt chyba nebo nejaky spek?

Dik za kazdou radu.

ZNAČKOVÉ POČÍTAČE DEXX
- vítěz testu herních PC v Computeru 11/2003, držitel Chip TIP a TIP Počítač pro každého
- cenový trhák - PC s Pentium 4 2,66 GHz, CDRW, DVD, 17" a tiskárnou za 22.990 s DPH!
- http://www.email.cz/dexx