Distribuce pro opteron

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Září 16 16:28:06 CEST 2003

On Tue, 16 Sep 2003, Dalibor Straka wrote:

> Zatim tam cpeme RedHat AS a v zapeti Mandrake. Mame celkem 4 dvouprocesorove
> 1U pocitace. Pujcene do vanoc, do te doby je treba rozchodit i cluster
> asi (open)mosix nebo beowulf. Cluster by mel slouzit pro narocne vypocty.

Hlasuji pro to, změnit pořadí testovaní distribucí. Vycházím z ověřené
skutečnosti, že kdo jednou Mandrake zkusí, již nechce nic jiného :)

Ale protože HW nemá floppy mechaniku, tak jsem připravil ISO obraz, ze
kterého jde nabootovat a který provede instalaci ze sítě.
ftp://mandrake.redbox.cz/people/vybiral/amd64.iso

Hodně štěstí, kdyby se něco nedařilo, jsem večer a zítra na příjmu.

R.V.