=?8859_2?B?T3DsdCA=?=Postfix + Courier IMAP

=?8859_2?B?THVr4bkg?=Matela linux na vemat.cz
Úterý Září 16 20:57:54 CEST 2003

> From: Karel Babka <dekls na top.cz>
> Date: 2003/09/13 So odp. 02:07:30 GMT+02:00
> To: linux na linux.cz
> Subject: Re: Opět Postfix + Courier IMAP

> IMAP je protokol, tak jako POP3. Tedy mu nelze nic doručit, ani Postfixem.
> Pomocí protokolu IMAP si přečteš poštu nějaký svým MUA (mutt, Outlook),
> uloženou v $HOME/Maildir.
> >

> --
> Ing. Karel Babka
> DEKL&syn software
> Plzeň, CZ

Myslel jsem tím spíš tohle:
Courier je v SuSE editoru úrovní běhu spuštěn jako démon.
V konfiguráku Postfixu a také v konfiguráku IMAPu je možnost použít lmtp port.
Nemá Postfix náhodou možnost Courier-IMAP serveru předávat poštu pomocí lmtp (local mail transfer protocol)?. Myslím že IMAP server by mohl pracovat tak, že si poštu převezme od postfixu "někde" a pak si ji uloží do příslušného adresáře (příchozí, nová - inbox/new)

Není mi pořád jasné jak to pracuje a zdá se mi, že odpovědi se trochu rozcházejí. To mě trochu mate

Předem dík tomu, kdo mě "vyvede" z nejasností

Lukáš Matela