Bezpecnostni dira v OpenSSH

Zdenek Havrlik zdenek na lhotkanet.cz
Úterý Září 16 22:53:40 CEST 2003

Dekuji za upozorneni

Jsem rad ze se tu na takovouto pomerne zavaznou vec upozornilo :-))  od toho
tu konferu taky ctu ...

--
Zdeněk Havrlík
Ředitel technického odboru ústředního výkonného výboru Lhotkanet.cz .

--
Bůh stvořil svět za šest dní. Sedmý den sednul do Tatry.
Pak přišli nevěřící a všechno to šlo do prd..e.

        Tento e-mail neobsahuje VIRY,
jelikož nepocházi z prostředí systemu M$ Windows!!!