Update RH pro dialupisty?

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Středa Září 17 07:54:21 CEST 2003

> Chtel bych se zeptat, zda-li je na RH (9) nejak jednoduse
> mozne updatovat system bez nutnosti pristupu na internet.
>
> Proste stahnu nekde updaty, vypalim na CD, prinesu domu a
> spustim neco, co zupdatuje (dobry tvar, ne;-) vsechny
> balicky, ktere na tom CD jsou _a_jsou_nainstalovany_v_systemu_.
>
> Existuje nejake reseni? Staci nakopnout.

Jasne, presne tak to delam. Pouzivam takovy ten demo ucet pro RHN. Takze se
pripojim na
https://rhn.redhat.com/
Prihlasim se pod svym uctem, zobrazi se mi programy, ktere mam updatovat. Ja
si stahnu prislusna rpm, donesu domu. Doma je prdnu do /var/spool/up2date/ a
spustim normalne up2date. Pokud mi neco chybi, tak si to dotahne. Ty, co uz
ma, znovu netaha. Hodi se zejmena pro baliky kernel* a mozilla*

TNX