hledani v archivu teto konference - dobre uz bylo

Petr Olivka petr.olivka na vsb.cz
Středa Září 17 09:29:24 CEST 2003

Hi !

archiv jsem nasel na:

http://www.linux.cz/lists/archive/linux/.

  uz jsem dlouho nic nehledal, a tak nevim, jak dlouho je tam ta nova
mezitvar, ale je to dost nestastne. Chapu sice kvalitu zpracovani
vyhledavanych retezcu. S diakritikou, hvezdickami a podminkami se da
docela vyblbnout, ale z praktickeho hlediska je ta organizace mizerna.
Prece v dnesni dobe je obvykle organizovat archivy po mesicich a to s
volbou "thread" a "chronological". A kdyz najdu prispevek, tak se chci
podivat na cely thread. Pouze prechod na nasledujici a predchozi
neodpovida rozvetvenemu vlaknu, to je hop sem, hop tam a ztraci se smysl
odpovedi.

A spravne funguje vyhledani s omezenim na poslednich N sprav pouze pro
prvnich 10, pak uz omezeni nefunguje, protoze nepredavate parametr "r" z
formulare v dotazu na "dalsi". Kdyz si to url rucen pridam, tak to
jede.
Na konci stranky chybi nabidka ze zacatku stranky.

Kdyz mi nesedi obsah archivu s obsahem news:cz.comp.linux, jaky mam pouzit
news server?

hezky den
  poli