XFree 4.3, v xkb/compat/group_led chybi xfree86

Petr Olivka petr.olivka na vsb.cz
Středa Září 17 09:42:39 CEST 2003

Hi!

  do debianu 3.0 jsem si uprgadoval XFree 4.3, no a zase problemy s
klavesnici. To uz je bezny folklor s kazdou zmenou Xu.

Do XF86Config-4 jsem si dal

        Option          "XkbLayout"     "us,cz_qwerty"
        Option          "XkbCompat"     "group_led"
        Option          "XkbOptions"    "grp: shift_toggle"

no a ejhle, nefunguje mi <ctlr-alt-backspace> pro ukonceni Xu a taky mi
neseje <ctrl-alt-Fx> pro prepnuti na konzolu. netrvalo mi chvilku, nez
jsem na to prisel, ale nevim, jestli je to chyba. To bude asi vedet Toman,
nebo nekdo, kdo se v tom angazuje.

V souboru xkb/compat/group_led chybi radek

    augment "xfree86"

Kdyz si to tam pridam, tak jede vse ok.

co vy na to?

poli