postovni server na lokalni siti

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Září 17 13:07:13 CEST 2003

On Wed, Sep 17, 2003 at 12:33:21PM +0200, Kostel.J na seznam.cz wrote:
> [...]
> mame ve firme na lokalni siti pocitac s linuxem a pokousim se na nem
> rozchodit postu. Odesilani zajistuje exim a prijimani fetchmail. Pri
> odeslani se meni
> emailova adresa odesilatele z lokalni na skutecnou emailovou adresu,
> kterou nam poskytuje i s
> pripojenim na net dalsi firma. Protoze je ale uzivatelu vic nez
> skutecnych adres, potrebuju povolit
> odeslani emailu pres smtp transport (proste ven) jen nekterym
> uzivatelum. Lokalni posta by mela chodit vsem.
> Nevite jestli tohle vubec exim umoznuje a jak to mam udelat?

Hlavne se mi to vubec nelibi. Mam e-mail a z nej mohu posilat postu
Jeste muzete udelat mapovani, ze uzivatelka Eulalie (eulalie na firma.cz)
bude mit mapovani na jinou skutecnou adresu eulalie na seznam.cz. Takze
kdyz odesle mail exim prepise eulalie na firma.cz na jinou adresu. Ale
zatrhnout nekomu posilani posty je hloupost.

Pro presne nastaveni eximu ci jineho MTA pouzijte dokumentaci a
s pripadnymi problemy se obratte na sendmail na linux.cz

Dobre zkusensti mam s kasperskym.

-- Dalibor Straka