Update RH pro dialupisty?

Michael Mráka Michael.Mraka na GTSgroup.cz
Středa Září 17 14:11:58 CEST 2003

% > > > 2) - vypalit CD a pouzit parametr -F (neni potreba Internet):
% > > >      rpm -Fvh /mnt/cdrom/*/*
% > > Nefunguje vzdy, kvoli zmenam zavislosti atd.
% > Tak to si dovolím oponovat, update pomocí rpm na RH za mojí éry ještě
% > nikdy nevyžadoval nic jiného než to co jsem měl na systému, tj. nemusel
% > jsem splnit další závislosti.
% >
% > Pokud existuje nějaký exaktní případ, tak bych ho rád viděl.
% Konkretny pripad uviest neviem, lebo je to uz vyse rok nazad, ale stavalo sa
% to stale. Potom som objavil poldek a potom yum a pri nom som zostal.

Ale ja vim :).

RH 7.3 pri updatu XFree86 na XFree86-4.2.1-13.73.3 zacal z niceho nic
vyzadovat pam-devel (nechapu proc :-/). A pokud nemate puvodne pam-devel
nainstalovan tak samozrejme rpm -Fvh * neprojde na chybejici zavislost
(prestoze ho na tom CD vypalene mate :).

--mm                                                            Michael Mráka