HTB a u32

Phill PedroPhill na seznam.cz
Středa Září 17 19:21:08 CEST 2003

Zdravim,
    mam opet maly problem s HTB. Potrebuji omezovat data podle IP adres a
take podle sluzby,
proto jsem vymyslel nasledujici radky, ktere ale nefunguji. Data se
neprirazuji do tridy.

Snazil jsem se udelat toto. Pocitam ze mam problem vtom, ze mam na jednu
tridu s htb povesenou dalsi s htb. Nevim si ale rady jak to udelat jinak.
______________
|  192.168.2.10   |
-------------------
    --> FTP data pouze rychlosti Download_Ceil_Phill_FTP
    --> ostatni trafic rychlosti Download_Ceil_Phill

tc qdisc add dev $LOCAL root handle 1: htb default 999

tc class add dev $LOCAL parent 1:0  classid 1:1  htb rate
${Download_Ceil_Max} ceil ${Download_Ceil_Max}

tc class add dev $LOCAL parent 1:1 classid 1:210 htb rate
${Download_MinRate} ceil ${Download_Ceil_Phill} prio 1
    tc class add dev $LOCAL parent 1:210 classid 1:2101 htb rate 1kbit ceil
${Download_Ceil_Phill_FTP} prio 5

tc filter add dev $LOCAL parent 1:0 protocol ip u32 match ip dst
192.168.2.10 flowid 1:210
    tc filter add dev $LOCAL parent 1:210 protocol ip u32 match ip dport 20
0xffff flowid 1:2101 #(pripadne 0xfffe )

Diky mockrat,
    Filip Jenicek