postovni server na lokalni siti

Kostel.J na seznam.cz Kostel.J na seznam.cz
Čtvrtek Září 18 08:46:35 CEST 2003

>Hlavne se mi to vubec nelibi. Mam e-mail a z nej mohu posilat postu
>Jeste muzete udelat mapovani, ze uzivatelka Eulalie (eulalie na firma.cz)
>bude mit mapovani na jinou skutecnou adresu eulalie na seznam.cz. Takze
>kdyz odesle mail exim prepise eulalie na firma.cz na jinou adresu. Ale
>zatrhnout nekomu posilani posty je hloupost.

No jo, ale kdyz to uzivateli s kontem xy na nas_lokalni_server.nic, ktery
nema skutecnou adresu xy na firma.cz , tak on bude moct poslat email ven, ale nikdo na nej nebude
moct odpovedet, protoze adresa nebude existovat. Zridit emailovou adresu vsem nechci,
protoze je to zbytecny a nepotrebujeme to. Proste nechci aby odchazeli maily s neexistjíci
adresou...