Stahnuti posty pres POP3 vsem userum

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Září 18 11:04:47 CEST 2003

> Dobre dopoledne,
>
> potrebuji stahnout z jednoho uctu postu. Kazdy e-mail ma prijit vsem
> uzivatelum. Pres procmail umim stahnout postu kazdemu zvlast. Jediny
> trik, ktery me napadl: zalozit zvlastniho uzivatele a jemu napsat do
> .forward vsechny lokalni uzivatele. Ma nekdo lepsi napad?

Pres procmail se da stahovat posta z pop3?

Ja na stahovani posty pouzivam fetchmail a ten ma parametr --mda, ve
kterem se udava, jakemu programu postu preda (krom toho, ze umi mail
predat pres SMTP). Cili jako to mda si tam muzes dat vhodne
nakonfigurovany procmail, nebo nejakou cast tveho MTA.

-- Honza Houstek