UPS komunikace pres USB port

Vaclav Stastka stastka na garnit.cz
Čtvrtek Září 18 11:12:28 CEST 2003

Jeee trochu humoru. Na kole se stejne jezdi nejlepe z kopce, poradny race
sjezdovkou.

Z vlastni zkusenosti mi USB delalo bordel kdyz byl komp dyl zaply. Z comem
nejsou zadne problemy.

	Jsme na tom stejne, take no experiences a rad bych se dozvedel
vice...

	K puvodnimu dotazu bych mel ale vytku - kdyby byl formulovan ve
smyslu - V jakem stavu je podpora USB UPS v Linuxu?  - mozna by dostal lepsi
odpoved, takto odpoved o autu na naftu vs. benzin ci rozpohybovani kola byla
IMHO na stejne urovni...