Assertion failure in Journal v Redhat 7.3

Dusan Zatkovsky dusan na printsoft.cz
Čtvrtek Září 18 11:27:32 CEST 2003

Dne čt 18. září 2003 10:37 jste napsal(a):
> Na serveru se objevilo hlaseni: Message from syslog na server at thu Sep ...
>
> Server kernel: Assertion failure in journal_commit_transaction () at
> commit.c:535: "buffer_jdirty (bh)". Soucasne zatuhlo prostredi. Vi nekdo
> jak s tim nalozit?
>
> Dekuji, Petr

Assert je debugovacie makro v C, pravdepodobne doslo k neocakavanej chybe v
kode kernelu a ten vyvolal assert, ktory vypisal message a ukoncil danu
funkciu, cim pravdepodobne sposobil zatuhnutie systemu. Skusil by som mozno
novsi kernel ak google nepovie viac.

--

S pozdravom,
Dusan Zatkovsky