RH 6.1 lpd nechce tisknout na tiskarnu

Sasa Zondecky sasa na serverpc.op32.vzp.cz
Čtvrtek Září 18 11:50:11 CEST 2003

Vážení přátelé,
mám RH 6.1 na notebooku, ke kterému jsem připojil starou řádkovou tiskárnu. Tisk z dosu na port je O.K.(což je pro mne důkaz, že HW je v pořádku).
Když instaluji printtoolem tiskárnu (local printer) nedetekuje mi tento žádný z uvedených portů. Neberu-li tuto informaci na zřetel a dál pokračuji v instalaci tiskárny, nedočkám se posléze žádného tisku. lpd sice řadí dokumenty do fronty, vypíšu-li 'lpq', jsou joby zobrazeny, ale s poznámkou, že tiskárna je offline.
Co s tím?
Díky
Saša Žondecký