Bridge nepropousti pakety

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Září 18 14:34:34 CEST 2003

cmartin na volny.cz wrote:
> Mam nasledujici problem:
>

>     \|/        \|/        \|/       \|/
>      |          |          |         |
>      A          AP         C         D
>                 |          |         |
>                 B          -----------
>
> Kde jsou znaceny anteny jedna se o zarizeni standardu 802.11b.
> Pocitac 'A' je koncova stanice s kartou ZCom XI-626 v klientskem
> modu. Zarizeni 'AP' je hardwarovy AP (WiFi chipset Atmel) ktery
> bezi jako AP+Bridge do lokalniho segmentu s pocitacem 'B'.
> Pocitac 'C' je stanice s kartou ZCom XI-626 v klientskem modu.
> [...]

1) packety se pri pruchodu bridgem/switchem nemodifikuji cili ani
nemuze dojit k jiejich vyprseni (neexistuje ekvivalent TTL z IP)
2) problem muze byt na vice mistech. Je treba overit kam az se packety
dostanou - cili na linux bridgi pustit tcpdump a koukat se ktery macky
(dst) jsou videt na interfacu smeram od AP.
Problemy bych cekal na WiFi karte v tom bridgi. Neni vzdy jiste, ze je
chopna poslat packet tak aby se mu nemenila src MAC (tedy bel 'jen'
bridgeovan). Nektere karty to neumi vubec a na nektere musi byt
(tusim) specialni verze driveru.
Predpokladam, ze ten AP ma take implementovan full bridge (na WiFi
interface). Pokud ne pak je problem jasny.

D. Toman