PHP a nastavení

Čtvrtek Září 18 15:08:27 CEST 2003

18. septembera 2003 o 08:43, Michal Kubecek píše:

> Nebo raději místo $neco používat $_REQUEST["neco"] - když v PHP měnili default
> hodnotu register_globals, měli k tomu trochu hlubší důvody než jen pocvičit
> uživatele ve čtení manuálu.

dovolim si len upozornit, ze dotazovatel nepoznal klucove slovo, podla
ktoreho ma hladat. ja som mu neradil zapnut register_globals, ja som mu
radil klucove slovo, ako to nakoniec mohlo byt zrejme z citovenej casti:

potom cesta:
php register_globals -> google -> citim sa stastne -> piaty prispevok
v danom fore
vedie k pomerne uspokojivemu vysledku a napriklad piaty prispevok
popisuje napriklad aj to ako narabat s premennymi ak je vypnute ich
globalne registrovanie.. to si ale urcite cteny dotazovatel precita sam,
ked uz pozna to dolezite klucove slovo...

--
member of Advanced InternetWorks group  -> http://www.ainetworks.sk
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk