pam_limits

Čtvrtek Září 18 20:38:31 CEST 2003

On Thu, Sep 18, 2003 at 07:49:55PM +0200, Dan Bar wrote:

> Doposud zadne problemy.
>
> A ted mne napada - ulimit je cesta jak limitovat resources
> implementovana na urovni shellu. Nastavuje tedy pam_limits tytez
> parametry, resp. muzu pres pam_limits omezovat i neinteraktivni procesy
> daneho uzivatele? Jaka cast systemu se stara o limits - je to pouze
> shell (ulimit + pam_limits)?

Jadro. Nastaveni pomoci pam_limits a ulimit je ekvivalentni.

Pokud budete chtit experimentovat s dalsimi omezenimi, budete muset
najit nejaky prihodny patch (coz muze byt na kritickem serveru problem).

BTW: proc mate zatizeny Oracle a usery na jednom zeleze?

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz