psworlds(ponorky)

Oak oak.brno na seznam.cz
Pátek Září 19 00:33:48 CEST 2003

Dobrý den,

> Chcem sa opytat ci uz niekto rozbehal hru psworlds pod mdk 9.0. Pouzivam

Já jsem tu hru taky zatím nerozběhal, ale jako ponorkovej nadšenec jsem si
právě alespoň přehrál ty zvuky :-). Mimochodem, připadají mi dost zdařilý,
hlavně Ti delfíni...

Mimo %subj%:
Mě jak dodávaná binárka, tak i vyrobená okamžitě končí na neoprávněný
přístup do paměti. Trochu mě zaráží, že podle readme se má hra spouštět
jakýmsi skriptem "psworlds-run.sh", kterej ale nikde v žádným balíku není
(zkontroloval jsem všechny). Myslím, že by to mohlo být Xineramou, ale
jistej si nejsem (vůbec Xinerama a akcelerace moc dohromady nejdou;
potřebný mesa knihovny ale mám). Zkoušel jsem i Win verzi u kamaráda, ale
ta taky nejela (ten má taky 2 monitory, třeba to taky nejelo z tohoto
důvodu). Ještě to zkusím na jednom obyčejným win boxu.

> Zvuk mi funguje uplne v pohode cez OSS.

A ty wavka z adresáře "PossibleWorlds/psworlds/sfx" Vám jdou přehrávat v
pohodě? Jestli jo, pak je asi problém v tom playeru tý hry, ne? Pokud ne,
tak jste doma...