2 dotazy pro otrle (dlouhe)

David Antos xantos na aisa.fi.muni.cz
Pátek Září 19 08:30:36 CEST 2003

Faltynek Pavel wrote:
>- je mozne, aby gcc havarovalo z duvodu "spatneho" hardwaru? (Od doby,
>co jsem upgradoval procesor, ale i linux.) Se starsim gcc (3.2.? - puvodni
>z RH9) se mi to (subjektivne) stavalo casteji. Zvysovani napeti CPU (pod
>hranici horeni) neprinasi vysledky. Na puvodni konfiguraci jsem toto
>neznal. Mate s tim nejake zkusenosti (at jiz HW, ci gcc). Vsechno ostatni
>jede bez problemu.
>  CC      net/ipv4/tcp_input.o
>net/ipv4/tcp_input.c: In function `tcp_data_queue':
>net/ipv4/tcp_input.c:2871: internal compiler error: Neopravneny pristup do
> [...]

Ahoj,

na Athlonu se mi to stavalo u meho XP 1700+, vetsinou koncila spatne
jakakoli narocnejsi kompilace. Pomaha do parametru jadra (do lilo, grub,
nebo tak nekam) dat
mem=nopentium

Vypne to sice nejake optimalizace, ale zato se pak chova
deterministicky. Zda se, ze nektere serie Athlonu se AMD moc
nepovedly...

D.A.

--
I eat the air, promise-crammed: you cannot feed capons so.
-- Shakespeare: Hamlet, Prince of Denmark, Act 3, Scene 2