2 dotazy pro otrle (dlouhe)

Jindrich Makovicka makovick na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Pátek Září 19 08:30:36 CEST 2003

Faltynek Pavel wrote:
> - Co potřebuji ke zdárnému provozu jádra 2.6 na RH9? Je třeba nějaké nové
> nástroje pro práci s moduly a novinkami v jádře? Když jsem to kdysi
> zkoušel pro 2.5, skončil jsem na nějakých NOT_IMPLEMENTED hláškách při
> zavádění modulů. Nějaké praktické zkušenosti z nasazení na Vašem stroji?

Predevsim si prectete seznam v Documentation/Changes, ten co zacina
slovy "Upgrade to at *least* these software revisions before thinking
you've encountered a bug". Modulu se tykaji ony module-init-tools, ktere
patrne nemate.

Prakticke zkusenosti - za pouziti mirneho nasili se da zprovoznit, ale
do pouzitenosti pro produkcni stroje to ma daleko. Ja jsem na 2.6 presel
castecne ze zvedavosti, castecne proto, ze uz se mi nechtelo s novym
jadrem separatne kompilovat a zaplatovat alsu, v4l2, sensory a highpoint
ide. Pokud vam to nabootovalo, je sance, ze bude jakztakz chodit, ovsem
nejaky obcasny oops by Vas nemel prilis prekvapit. Kdyz se mrknete do
archivu konfery linux-kernel, udelate si asi lepsi obrazek.

Jako distribuci provozuji debian unstable, ktery uz potrebne balicky
obsahuje, takze konkretni rady tykajici se RH9 Vam bohuzel nedam.

--
Jindrich Makovicka