prohlizec obrazku

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pátek Září 19 08:47:21 CEST 2003

On Thu, 18 Sep 2003, Vaclav Dvorak wrote:

> Jaký používáte prohlížeč obrázků? Neposílejte mě na Freshmeat, to umím
> sám, zajímá mě, s čím máte dobré zkušenosti. Co je aspoň trochu
> srovnatelné třeba s Wokenním IrfanView, neřkuli ACDSee? Základní
> editační funkce potěší (ořez, zmenšení, barevné korekce, otáčení o
> 90st., bezztrátové otáčení JPG), ale i samotné pohodlné a rychlé
> prohlížení včetně procházení adresáře by bylo zlepšením. Díky.

Ja jsem celkem spokojeny s gqview. Na editaci mam gimp (z gqview se da
celkem pohodlne spostet). Zminene xnview sice neni spatne, ale krome
teologickych predsudku (neni opensource) mi na nem vadi, ze neni pro sparc
:-)

-- Honza Houstek