siet.karta 3C900 combo nevytvori /dev/eth0 (dlhsie s vypismi)

Michal Maga maga na mailbox.sk
Pátek Září 19 09:17:44 CEST 2003

On Monday 15 September 2003 18:02, Igor Meltzer wrote:
> Mam MDK 9.1, zalozil som siet. kartu 3COM 3C900, PCI zbernica.
> Linux mi kartu zdetekoval, nastavil som aj parametre siete (IP adresa,
> maska, ...), ale siet mi nejde.
> Vobec sa mi nevytvorilo zariadenie /dev/eth0 !
> Vie mi niekto prosim poradit kde robim chybu a ako postupovat ?
> Nasiel som par postupov na konfiguraciu sietovky, ale vo vsetkych
> predpokladaju vytvorenie
> /dev/eth0 po zdetekovani hardveru a bavia sa uz len s nastaveniami v
> konfig. suboroch ktore prikladam.
> Vopred dakujem za vsetky rady.
>
> Igor Meltzer

> [...]

No neviem ci ti pomozem, ale skusme to :-)
Mal som podobne problemy s 3C905. Nemal som chut sa vsak v tom nejako moc
sprtat, zistil som totiz, ze stacilo odstavit ifplugd. Ked som tohto zrusil a
nastavil pevnu ipcku, vsetko zacalo behat k spokojnosti...
Co ale sa babralo v tom demonovi to neviem. Na to som sa vyflakol :-)

--
M na gic